Lång helg och stugan

Nyss hemkommen från Ica maxi och dricker Pitta te :P



Så gott så......

Har packat hela morgonen, handlat och packa ner det för i kväll blir det stugan :love:



Här ska jag spendera min lång lediga helg :)

Nu blir det inget gym förräns nästa onsdag faktiskt :( men jag har packat ner träningskläder
så det kommer att bli mycket promenader och även  *hemma träning*

Pckade ner denna oxå :)



Finns mycket bra tips där...både träning och mat och motivation!!!

Kommer att bli alldeles underbart att bara vara där...dricka lite gött vin och njuta av ledigheten
sola...för jag har beställt sol, grilla......osv.

BIG BROTHER

Jag har ända sedan big brother börja sett varenda avsnitt och så kan jag nu inte se finalen (har nämligen ingen tv i stugan) men jag hoppas att SIMON DANIELSSON vinner :)



HUGO RAMBERG

Mitt älskade barnbarn Hugo fyller 3 år den 5 juni och jag  farmor kommer inte att vara där :(
men måndagkväll kommer jag med ett stort paket till dig darling :love:



Grattis på 3 årsdagen darling :love:

Men innan jag ska till stugan så blir det lunch med Lotta  :)



och lite jobb i några timmar.

Ska i helgen försöka att blogga från min Iphone



Har inte prova det än....

Väntar med spänning på mitt paket...har äntligen köpt mig ett par skor
för mina pengar som jag fick när jag fyllde :)



Nå vad tycker Ni???

Ha en skön långhelg :)

KRAM

Postat av: veronica

Vilken urmysig blogg!!!! Man blir varm i hjärtat av den!! Vilka fina bilder du har i detta inlägg! sommar!!! kram

http://www.virrisbyvirris.se
2011-06-15 @ 10:46:57






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: