Fredag

Fredag och jag packar för stugan :)
I bland så blir man lite rädd...jag hade satt min klocka på sex eftersom jag har lite att pyssla med idag.
Vaknade halv nio :mad:

Men som sagt så har jag sovit som en kratta i 14 dagar nu så jag har lite sömn att ta igen :)

Här kommer lite bilder från min morgonpromenad :)



Ja då var man på G :)





Outfit :D



Min gamla arbetsplats Harman Becker



snart halva rundan.....



Här svänger jag upp....så blir det grön område hem igen...



Ja NI ser ju...





Snart hemma :) denna runda tar 45 minuter....

De nybyggda husen nära där jag bor :) Ser fint ut...skulle kunna tänka mig att bo där.

Bäst att sätta fart...packa, laga maten som ska med och handla.
Hörs igen söndagkväll
Bye bye






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: