Söndag

God Morgon alla blogg läsare :)
Söndag och 30 januari. Attans vad tiden går.........
Det brukar ju göra det när man har roligt :)

Ni vet ju att jag kör enligt Lchf metoden och har gjort väldigt länge
Jag tror att det är ca: 1½ år men inte helt stikt...det har jag nog aldrig varit.

Ni som följer mig vet oxå att jag slutat röka :) och att jag gått upp 5 kg :(
Inte roligt!!!

Så nu har jag betämt mig för att följa en strikt diet och träningprogram :)
(hur det nu ska gå...det där med karaktär och disiplin är inte min starka sida)
Det betyder att jag sviker Lchf lite grann ett tag.

Jag kommer att blogga om det varje dag :)
Nu kör vi:



Dag 1

½ grape, kaffe
20 minuters Zumba pass
1 ägg ½ avokado


efter det ska jag färga håret :)

Brillance Dark chili chocolate :) vad tror Ni om det :thumbup:

Vi hörs senare /Bye bye







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: