Min lördag

Jag jobbade ett par timmar sedan kom min goe man och mötte upp mig för en promenad
till stan :)

Vi gick runt och kollade läget lite men hittade inget intressant så
vi lunchade på Hugo´s



Tacobuffé´:P



en Mariestad till det :P

En promenad hem till mamma och pappa blev det efter lunchen....

Där det bjöds på kaffe och mammas hembakade bullar.
Väldigt goda.

Pappa bjöd sedan på en rom och cola.



Den var riktig god :P

Jag gick loss med min lilla kamera och fotade prynadsaker, rådjur och mig själv som liten :)


Mammas lilla docka


och en till....



och lilla söta jag 2 år



Ser Ni rådjuren???
En granne till mamma och pappa lägger ut högar med säd och varje dag
kommer det 6-7 st rådjur och äter :)





Nu dax att ta tag i söndags bestyren.
Kommer kort under dagen.

KRam
Postat av: Lixy

Fin blogg =)

http://lixy.blogg.se/
2011-02-13 @ 11:28:14






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: