I´m back :)

I bland är det faktiskt så skönt att bara strunta i allt och göra vad man känner för :)

Så hade jag det förra veckan...och därför blev det inte mycket bloggande.
Nu är allt i sin ordning igen.

Vad har hänt nu då??

Ögonkliniken ett par gånger förra veckan men nu så läker mig öga och jag är så glad för det.
Nu får jag upp ögat ordentligt och lite av synen har kommit tillbaka :)

Fick lite tuffare behandling och det gjode susen.

Annars gjorde jag inte så mycket förra veckan. Tog sovmorgon 3 gånger, var ledig onsdagen,
jobb och sittgympa.
Dock ingen egen träning.

Helgen då?? MYS!!!

Fredags kväll blev det tacopaj (LCHF) och ett glas rött.
Lördag: Jobbade ett par timmar på förmiddagen sedan mötte min goe man upp och vi knallade till stan.
Jag shoppade ett par gymprar på rean :)

Lunch på Hugo med Emmelie



Taco buffé och en stark öl :P

Efter lunch så körde Emmelie oss till Maxi där vi köpte grillad kyckling till kvällen
och färg till min fula furuhylla.

Nu ska här fixas till i hemmet :)



Ja men NI ser ju........så kan man ju inte ha det.

Kolla även det fula skåpet bakom hyllan *Grr* det ska väck!!



Nu börjar det likna något :)



det färdiga resultatet.
Jag är nöjd.......

Vi lyxade till det med fin vin på lördagskvällen :P



Så gott!!!

Have a nice day <3
KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: