God Morgon sötisar

Sitter vid köksbordet med mitt kaffe



Njuter av morgonen.
Sovmorgon till 07.00 *nice*

Det händer inte så mycket just nu i mitt liv.
Jobbar stenhårt på att min sjuka öga ska blir bra :)
Salva,salva och åter salva....

Väldigt jobbigt att jobba just nu när man är blind på ena ögat :(
Jobbar i receptionen på en trafikskola så jag möter ganska mycket
folk elever och föräldrar ...

Det känns lite att stå där med ett öga som bara är halv öppet och fullt med salva *Grrr*

Annars då......Min söta *syrra* Lotta flyttar vilken dag som helst till  Norrköping :(
Kul för henne men inte för mig.

Hon har träffat kärleken, en super go kille vid namn Harri. Det har hyrt ett hus och blev
fr.o.m. 1 februari sambos *L* Dock jobbar Lotta kvar här i Motala ett tag till men har
ett jobb i Norrköping på G.



Visst är det söta :)


Hur ska jag stå ut???
Äsch....en timmes bilresa så är jag hos Lotta .)

Nu är mitt kaffe slut och det är dax att ta tag i dagen :)

Krammizzzzzzz







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: