Sen sist?

Vad har hänt sen sist då?
En hel del och ingenting :)

Jag har fyllt år :)
31/3

Här är lite bilder på presenter som jag fick trots att jag inte skulle ha något kalas :)


Mina barn kom på kvällen med en påse ifrån ett bageri.....hjälp tänkte jag..jag ska ju inte äta fikabröd!!
Det var denna äggkopp med ett kokt ägg i :D

Du äter ju bara en massa ägg sa de *L*



En söt liten blomma från Helen Tack Hjärtat :love:



En tavla



Ett hjärta



Ett hjärta till?? och om man vänder på det....



:)

Allt detta fick jag av mina barn + 500 kr <3
Inget barn nämnt och inget glömt :love:

Älskar ER!!



och en drös med kort :)



Denna fina blomma + 500 kr av min goe man :love:



och dessa två + 500 kr av mina föräldrar :love:

Det var min torsdag det
KRam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: