Påskveckan

Fullt ös medvetslös :)

ja idag har jag fullt upp ...ögonkliniken, vårdcentralen, jobb och om jag hinner så blir det gymmet oxå.
eller rättare sagt....det blir gymmet!! Inget fusk här inte.

Påskvecka är det oxå.....min son fyller år skärtorsdag och på påskafton blir det fullt hus.
Vi bjuder alltid på kalkon då....fråga är hur jag ska hinna med att köpa hem allt men det får bli i morgon
jag är faktiskt ledig då :)

Påskägg till mina barnbarn .......får man inte glömma



Men som LCHF:are får man inte äta godis så jag blir utan...men jag har mina goda chokladbollar

jag var med om något väldigt spännande igår......Ayurveda-analys :)
men det får jag berätta om i morgon :) Tiden räcker inte till idag

Ha en skön onsdag/KRAM






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: