Suvi & Henrik 25/9-2010



Jag på väg till bröllopsfesten



Min käre man :love:



Nu är brudparet på G







Henrik & Suvi Brandt



Så fina



Välkomst drinkar :)



Här är min plats







Den fina brud buketten



Den yngsta gästen lilla Moa Larsson











Mycket god mat var det...och sedan........



Mycket gott att dricka :)



och mycket godis :love:





Henrik och brodern Johan



Henriks pappa spelar och sjunger *du är det finaste jag vet*



Sedan fick vi sjunga....



Nu är det tårta :)



Så god :P



Vi fick inte bara kaffe & tårta utan likör, konjak och whisky :P Jag tog Baileys



Släktfoto



Bröllopsvalsen



och så avslutar jag med en bild på min älskade man Ingemar :love:

Kramizz Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: