Min vecka.....

Förra veckan var helt otroligt jobbig :( Höll på att gå in i väggen....kändes det som i alla fall)
Det hände en hel del som jag inte vill skriva om här.
Inte hann jag blogga heller.....men här kommer lite av min vecka i bilder :)



Jag fick mina tavlor som jag beställt från www.niiinis.blogg.se *me like*



Vi köpte en ny dammsugare till jobbet och den ville Thomas prova direkt :)
Jag tycker han passar med dammsugare :D



Susie vår praktikant som om 2 veckor är färdig utbildad trafiklärare. Bra jobbat Susie :)



Glada Pyret :) Trafiklärare och min arbetskamrat



jag hann med ett besök hos min kusin och bästis Helen...här med sin kära Ludde



Helens söta dotter Maria kom oxå på besök :)



Jag jobbade ett par timmar i lördags *handledar utbildning*



På lördags eftermiddagen bakade jag ett helt fantastiskt LCHF bröd :love:
(Jag lägger upp receptet här på bloggen lite senare)

Söndag förmiddag var jag hos min härliga *mentor* Carina :) Vi fikade och pratade en stund
Hon fick mig att tänka om lite.........Tack hjärtat <3

(Lägger inte upp kort på henne di jag inte frågat om det är okey.)



Så har vi äntligen fått upp våra fina säng lampor :)
Köpta på *nisses* i Västerås

Ha en skön tisdag
Kramen Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: