God Morgon :)

God Morgon bloggvänner :)

Vinter, vinter är det i Motala och det snöar fortfarande :)
Lite tidigt kanske men vackert. Me like :)



Softar dag idag ...JAG ÄR LEDIG :)

Nu först blir det ett oljebad....då mitt eksem har blossat upp lite på kroppen oxå :(
Ansiktet har jag haft problem med i tre veckor nu men man får aldrig ge upp
bara att smörja på och testa lite nya krämer.

Vad ska man äta till frukost idag då?

Jag kör LCHF metoden


och äter oftast ägg med bregott el. turkist yoghurt.
Jag får grunna lite......

jag behöver  inte gå ner i vikt mer så därför äter jag lite hur jag känner....är
jag sugen på något så tar jag det :)

I går hade jag en *strikt* dag :) Var inte speciellt hungrig och vips så tappade
jag 8 hg :)

Det är effektivt ifall Ni vill prova.

Ha en skön onsdag
Kramen Ewa







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: