Lördag=Västerås :)

I går lördag åkte Ingemar och jag till Sophie och Patrik som bor i Västerås.
Jag jobbade en stund först men sen bar det iväg.
Det tar ca: 2 timmar att åka dit.

Det var så roligt att träffa dom för det var ett tag sedan.
Vi fikade när vi kom dit och sedan tog vi bilen in till en restaurang som
jag glömt namnet på men det var något med Kolgrillen :question:

Maten var helt underbar :)



Stark kryddad nötfärs spett med klyftpotatis och Tzatsiki......säger bara MUMS!

Efterrätt blev det oxå :)



Baklava med glass :love:

Det jag ska skriva nu är så typiskt mig :S

Precis innan jag drog till jobbet kom jag på att jag skulle ha med mig kameran
Sagt och gjort....la ner den i väskan.

När vi kom fram till Sophie och Patrik och jag skulle fota.........
BATTERIERNA!!! Fanns ingen kräm i de inte........och inga x-tra hade jag med mig.

Sån är jag.

Nu ska jag baka.....Oopsiebröd

See u /Kramizz






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: