Min svägerska Tina <3

Jag har inte berättat för Er om min svägerska Tina, men nu har jag fått
tillåtelse av henne att skriva :)

För nästan exakt 1 år sedan fick Tina veta att hon hade skelettcancer, en stor chock
för oss när hon berättade detta och säkert en stor chock för henne oxå.

Tina har under detta år som gått tappat ca: 20 kg och tappat allt hår. Hon har
oxå fått cancer på levern.

Hon har fått mycket cellgifter.

Den senaste röntgen hon var på visade att skelettcancern höll sig ganska lugn(eller hur man nu ska beskriva det)
och tumören på levern hade krymt till nästan ingenting. :) Vilket var goda nyheter.

Hon har nu sen november gjort uppehåll med cellgifter och mått riktigt bra.
Vet inte riktigt när hon började ta ny cellgifts behandling om det är en eller två veckor sedan
men den här gången reagerar kroppen så att hon inte får behålla maten och hon bara gråter.

Just nu så är hon inlagd på lasarettet,

Man blir orolig :(

Visseligen är det ett nytt cellgift för henne och man får hoppas att det är för starkt
och att de byter ut det.
Så det inte är kroppen som inte orkar mer.

Jag vill att Tina ska leva.

Postat av: Jessica






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: