Midsommar helgen :)

Vi åkte ner till stugan på torsdags kvällen och har haft en helt underbar midsommar.
Mycket god mat,dryck,vila,bada, sola vila igen. Helt härligt :)

Det var 20 grader i sjön så det var absolut inga problem med att bada...jag tappade räkningen
efter ett tag...

beviset på att jag doppade mig:



Härligt härligt.....



Nu vankas det midsommar lunch :)



Vin till det :)



Min lunch



Ingemars lunch :)



Nubben :love:

På kvällen grillade vi fläskkotletter, gjorde egen tzatsiki och hade sallad och bröd till. GOTT!



Fläskkotletterna :)



Grillmästaren :)

Det blåste ganska så mycket på midsommar aftonens kväll så vi valde att sitta inne och mysa.

Hoppas Ni haft en skön midsommar.
Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: