I´m back :)

Jag har bara så fullt upp alla dagar :)
Vad har hänt sen sist ...hm...allt och ingenting

Onsdag förmiddag:
ögonklinken i Linköping....Tjohoo mitt öga läker sakta men säkert :)

Onsdag eftermiddag:
Ikea med Pyret. Vi shoppade lite till vårt fikarum på jobbet.
Köksbord, hyllor, dukar, ljushållare, gröna värmeljus, väggklocka och godisskål :)

Torsdagkväll:
Min söta vän Lotta kom till mig på kvällen :)
vi fikade, skvallrade och pratade om vår Turkiet resa.



Kortet från en sommarkväll på vätternmagasinet.

Fredag:
Mys kväll med mannen i mitt liv :love:

Lördag:
Jobbade en stund sen åkte vi till stugan. Ingemar målade det sista på fönstren och jag slappade :)
Efter några timmar fick vi besök av Elin, Sebastian och lille Hugo.

Vi grillade.





Trångt blir det i vår lilla stuga när fem personer ska äta :)



Sebastian och grillmästarn



Elin och Sebastian :love:



Den lille prinsen Hugo

Söndag:
Vi åkte hem ganska så tidigt från stugan för Ingemar skulle jobba och jag hade tvätt och lite annat roligt för mig.

Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: