Lunch och fika :)

God Morgon!!

Solen skiner härligt i dag oxå :) Underbart!!

Dagen bjuder på lunch med mina föräldrar i Nykyrka....så skönt att slippa stå vid spisen idag
och i kväll blir det fika hemma hos Lotta :love:
Det blir en trevlig dag.

Förra vecka var jag i Linköping och på skopunkten. Shoppade 2 par skor.
1 par converse och 1 par gladiartorskor.

Provade dock bara högerskon och när jag kom hem så fattades det
en rem på vänster gladiatorsko :(


SHIT!!

I går så tog jag min lilla blå (skoda felicia) och drog in till Linköping och bytte skorna.
Så onödigt att åka fram och tillbaka.....så fr.o.m. nu ska jag prova både höger och vänster
innan jag går till kassan.

Ska försöka få till ett mail till SHORTY :) hon som gjort designen på min blogg :)
Tänkte gör lite små ändringar.

Ha en bra torsdag/Kramizz Ewa






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: