Fredag

Fredag igen :) och jag är seg som tuggummi......


hade jätte svårt att somna i går kväll :thumbdown:

Det kan bero på att jag i går kväll var hemma hos Lotta och fikade :)
Vi pratade om vår resa i augusti och Lotta visade mig bilder från när hon och hennes syster var där.
För Er som inte vet ska vi åka till Turkiet.

Gud vad jag längtar .......så härligt att ha något att se fram emot.

Det blir lite så att man går igenom det vi pratade om 700 gånger när man lagt sig
så därav sömn problem.

I dag då: jag har tusen saker att göra och vet inte var jag ska börja :S
Men det får väl bli som vanligt.....frukost först sen sätter jag fart.

bädda, plocka iordning, tvätta, städa badrummet, sortera tidningar, duscha, jobba, handla.....
efter det blir det taco´s och ett glas rödtjut :)


KRAM

Postat av: Maria

Hoppas du får en underbar dag:)

http://ristosens.blogg.se/
2010-04-16 @ 07:59:02






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: