Första dagen.....

Första dagen i resten av mitt liv

Ja det är vad den 27 april är :) Fr.o.m. idag ska jag börja jobba med mig själv
och det första steget blir att lära sig att koppla av.

Det är något som jag har svårt för...att komma till ro. Därav oxå mina sömnproblem.
jag har väldigt svårt att njuta av *ledighet* dvs att det funkar bra så länge jag
har något att pyssla med men så fort det blir lugnt så blir jag rastlös.

Jag har en ny vän :) Carina det är hon som peppat mig till att jobba med mig själv.
Hon har inte sagt att jag ska göra det men när hon pratar om sig själv och hur mycket
hon jobbar för att bli frisk så kan man inte bli annat en peppad :)

Jag föddes med Atopisk dermatit (eksem) och har haft det jobbigt under hela mitt vuxna liv.
Mitt eksem har ändrat karaktär det ser inte likadant ut nu som när jag var barn.
Då hade jag det i arm och knäveck, händer, kinder och rumpan.

Nu är det precis överallt utom händer,arm och knäveck.

Min tro är att jag kan heala mig själv om inte bli frisk så i alla fall mycket bättre.
Start idag!

Jag har alltid varit intresserad av *hokus pokus* som jag kallar det , kost och träning.
Nu är det dax att kombinera allt.

Jag börjar med att ligga på golvet med lugn musik i högtalaren ca: 10 minuter
Hittade denna cd skiva :) måste funka bra



Efter mina 10 minuter ska jag ta en lugn promenad till jobbet :)
Får se om jag klara av att jobba idag annars så går jag hem igen.

Ha en bra tisdag/Kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: